Insnöad??

Blir det aldrig slut på detta snöande.
Nu har det snart snöat non-stop i en hel vecka och jag börjar snart bli en anning less på det. Idag har det verkligen vräkt ner och vi har varit så gott som insnöade. Jag, mamma och Lena var ute och skottade mitt på dagen och några timmar senare så det likdant ut igen. Meningslöst arbete helt enkelt. Nu hoppas jag att snön tar och lugnar ner sig lite så vi inte blir totalt insöade. Men som det verkar så ska det snöa lika mycket imorgon. Suck... 
Inte för att jag har något emot snö och vinter men någon måtta på snön får det ju faktiskt finnas. 


Ikväll har jag även uppdaterat min kamerautrustningssida här på bloggen. Klicka här för att komma dit eller på kamera bilden i menyn. 


God natt på er! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress