Tisdag
Usch.... dålig uppdatering igen! Inte bra.
Men nu är jag förtillfället tillbaka och tänkte hitta på något att skriva om.
Skolan rullar på och läxorna har börjat att hoppa sig och jag är rädd för att det här kommer bli ett väldigt jobbigt år. Inte bara för att vi har på tok för långa dagar utan för att dom flesta kurser också blir svårare år. Men det blir nog bra ändå. Förra året var ju faktiskt lite för slött.

Idag på morgonen var vi iallafall på Nordanå ocg tittade på någon bild utställning, men fick vi lite uppgifter som man skulle lösa. Sen blev det tillbaka på skolan för att ha multimedia, svenska och matte. Sen slutade jag 15.50 som alla andra dagar på veckan. Något drygt att inte få komma hem tidigt någon dag förutom på fredagar.

Så nu vet ni att jag lever och att jag inte har lagt bloggningen på hyllan. (Vilket jag nog aldrig skulle göra.) Men ibland blir den lite lidande pga tidsbrist.
Duschen nästa!

Höres!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress