Fredag
Sitter just nu i datasalen på skolan och har redan slutat för dagen.
Väldigt värd skoldag kan man ju säga. Hade 1 ½ timmes naturkunskap på morgonen och sen var det egentligen tänkt att jag skulle haft lunch från 10.00 till 12.05 och efter det en timmes samhällskunskap. Men våran samhälls-lärare lät oss slippa lektionen och göra lite grejer hemma istället så nu sitter jag alltså här kl är bara 11 och jag har redan slutat.
Ändå ganska så skönt.. nu är det äntligen helg.

Men den här dagen är inte bara postiv. Nej egentligen är det här en ganska så tråkig och ledsam dag. Min syster sitter i skrivande stund just nu på planet till Paris. Så imorse blev det att säga Hej då, fick världens längst kram och jag trodde aldrig att hon skulle släppa mig. Kom även lite tårar vilket jag inte trodde det skulle göra. Men även fast hon nog är den mest irriterande personen som finns så älskar jag henne. Och det kommer bli så tomt och tråkigt när hon inte är hemma. Lena, om du läser det här, vilket jag hoppas att du gör så vill jag bara säga att jag kommer att sakna dig väldigt mycket. Men jag hoppas att du kommer att få det bra. 

Nepp, nu ska ta och gå in till stan och försöka fördriva tiden tills min buss hem går kl 13.05. 

Ha de!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress