Yaay..

Om ni har följt min blogg en tid så har ni säkert lagt märke till att jag är grymt fotointresserad.
Det ända problemet är att jag inte har haft så jättebra kamera. Har länge velat köpa en systemkamera, men dom är så otroligt dyra så jag har inte råd att köpa någon.
Men nu har turen iallafall kommit till mig. När pappa var på ICA Maxi iförrgår så sprag han på en kamera som är nästan  i klass med en systemkamera. Och den var inte heller så himla dyr..... så han köpte den till mig, på ett vilkor att han också får andvända den.
Så nu har jag en ny kamera, vilket är ganska så kul.  Och så här ser undret ut: 

 

Har inte riktigt hunnit lära mig den än så än så länge har det inte blivit några bra kort med den. Men jag lovar att jag ska lägga upp lite bilder sen någon dag.   

Vad tycks?

me

vad kostade den?

Alina

Najjs blogg du har! :)

Malin

Me >> Kameran kostade 799 kr. Men den var på rea så igentligen kostar den runt 1900 kr.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress