Lördag

 Jag antar att ni kanske tycker att det är på tiden att jag skriver något här på bloggen,eftersom jag har varit lite dålig på att updatera här på bloggen i veckan.
Idag är då iallafall lördag, faktiskt den sista lördagen i september om jag tänker efter lite. 
Idag är det loppis i gympan på skolan så min familj är där och försöker sälja lite gammalt "skräp" som vi inte vill ha kvar. Dock så har det väl hittills inte gått så bra, iallfall inte under dom två timmar på förmiddagen då jag satt där. Nu är jag hemma och har lite lunch-rast men jag ska snart bege mig dit igen och se hur det går. 

Igår kväll var jag i stan och tittade på när Oscar hade bugguppvisning på Nordanå. Han har nämligen tjatat på mig att jag ska komma och titta på när han dansar så igår passade jag på att göra de. Det var otroligt roligt, och jag kan ju säga att han nog är den duktigaste personen på att dansa som jag känner.
Tyvärr så glömde jag kameran hemma så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder från igår kväll.

Nu ska jag gå och se hur det går med försäljningen.
Vad gör ni den här sista lördagen i september?

Mikke

Sista lördagen september 2008 ägnades åt att döma innebandy, se hockey och myspysa hemma med familjen.

Mikke

Och du? Det var Sander som var och dansade på scen! Visst var han duktig? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress