Torsdag

Ja, då har man gjort bort sista riktiga skoldagen före lovet. Nog för att vi går skola imorgon också, men då har vi bara svenska och sen ska vi till torget på manifestation för männskliga rättigheter. Med andra ord så kommer det nog bli en ganska så chill dag. 
Idag har vi iallafall haft matteprov, som det förövrigt kändes som att det gick ganska så bra på.. men tror ändå att lyckades krypa in några fel när jag räknade.
Idag har vi också haft redovisning av våra filmer som vi har gjort på medieproduktionen. Det var jättekul att få se vad dom andra hade gjort för filmer och dom var faktiskt riktigt bra allihopa. 
Nu ska jag gå och duscha så att jag hinner innan andra avenyn börjar. Man kan nämligen inte missa en ända minut av det. 
Har förresten funderat på att göra om designen här på bloggen. Någon som har något förslag hur jag skulle kunna förnya den? 

Näe, nu måste jag sätta fart.. vi hörs! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress