Vi ser det snöar........

...vi ser det snöar, det var väl roligt hurra!
Ja, äntligen snöar det ute. Det har det i och försej gjort förrut i veckan också men nu snöar det så pass mycket så att det nästan är helt vitt ute. Jag hoppas att det fortsätter att snöa hela dagen så att det hinner bli massor med snö.

Den här veckan har gått otroligt fort och jag kan inte riktigt fatta att det redan är fredag. Jag förstår inte hur veckorna kan gå så himmla fort, men det måste ju vara för att vi har så kul på skolan och med klassen.

Tänk att jag var så nervös i början av hösten och att jag trodde att gymnasiet skulle bli jättejobbigt, nu har jag redan gjort bort min första termin här på Anderstorp.
Men än är det inte riktigt jullov, det är ju faktiskt 3 ½ veckor kvar så man får inte börja slappna av än. Innan  jullovet ska vi hinna bli klara med våra radioprogram och med våra filmreportage så det är bara att fortsätta och kämpa.
Näe, nu måste jag gå och ha svenska. Vi hörs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress