Ett litet "det var på tiden" inlägg.....

Först och främst ska börja detta inlägg med att be tusen gånger om ursäkter för att  uppdateringen här på bloggen har stått stilla den senste veckan. Har känt att jag inte riktigt haft tid med bloggen den här veckan på grund av skolan, prov och en massa läxa. Ska dock försöka börja skräpa mig lite nu men just idag då får det bara bli ett litet kort inlägg. 

Idag har jag hjälp mamma att baka saffransbullar till jul. Och det har luktat så otroligt gott , om jag längtade mycket till julafton före så längtar jag ännu mer  nu. Julen måste änså vara den bästa tiden på hela året. Man får tid att umgås med släkt och vänner och man får äta en massa god mat och man får en massa julklappar. Inte för att jag tycker det är så jätteviktigt med just julklapparna, men det är lite kul att iallafall få några stycken.
Ikväll blir det nog lite myskväll med familjen med en bra film eller något sånt.

Jag hoppas att ni nu har förlåtit mig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress