Superduperbra!

Så var jag man hemma igen då.
Klassresan till Göteborg har varit underbar. Vi bodde på världes finaste hotell som låg precis bredvid Nordstads-gallerian så vi har typ varit på stan minst en gång om dagen.
Sen har vi självklart också varit på Liseberg vilket också var rolig. Jag trodde inte att jag skulle kunna åka så mycket eftersom att jag har så lätt för att bli åksjuk ,men jag klarde av att åka en hel del. 
Blev en hel del sena nätter när vi var i gbg vilket jag märker av nu eftersom att jag är astrött.
Men det har varit hur underbart som helst att vara i Göteborg och jag skulle gärna ha stannat några dagar till.
Tack 9b för en otrolig rolig och underbar resa! 


               
    
              

     

                

     
      


Mikke

Malin? Visst har du mig på MSN? Du måste skicka dina GBG-bilder till mig! Ni verkar ha haft det underbart!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress