Mopedkrångel

Nu är måttet rågat. 
Är väldigt less på att min moppe bara ska krångla hela tiden.
För i sommar har den faktiskt inte gjort annat än att krångla.
Jag har fått punktering 3 gånger ,vajern till hastighetsmätaren har gått av och så har min syrra pajat parkeringsljuset, så ni kan ju kanske förstå varför jag är lite arg på min moppe nu.
Nu har iallafall pappa varit och klagat på slangen som sitter i bakdäcket och det vissade sig slangen inte riktigt var som den skulle.
TACK, för att ni satte in en dålig slag när ni lagade första punktering kan man ju få tänka.

Hoppas iallafall att det här var sista gången som min moppe får punktering, för det är inte de roligaste kan jag ju säga.  


 
Ja, så här ser då mitt odjur till moppe ut.
Ganska så snygg va?

Jenny

ja visst är den?:D snygg moppe!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress