hett hett
Idag har det varit en ganska så hett dag, ca 25 grader i skuggan.
Ganska så bra om man vill ligga ute och sola, men inte så bra när man ska måla.
Det blev nämligen ganska så svettigt att stå där och måla. Men som tur är så är jag nästan klar det enda så återstår är dörrarna.
Idag är då också den 25:e vilket betyder löningsdag, så idag har jag blivit ca 2000 kr rikare vilket är ett stort PLUS!!  = ) 

Imorron blir det att stå i kiosken på Finnforsbadet och sälja glass, jag hoppas att det inte blir för varmt men det verkar ju som att det ska bli ungefär samma väder som idag. Kommer inte att tjäna så där fruktansvärt mycket pengar, men jag är lite i behov av det just nu så jag ska inte klaga. 

Nu ska jag se en film och sen ska jag gå och lägga mig, God natt!. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress