Klar för avfärd
Nu är allt packat och klart in för våran fjällresa. Med alla väskor som står i hallen just nu ser det ut som om vi ska ta med oss halva vårat hus. Men det är bara för att vi måste ha med oss så mycket kläder...
Jag har iallafall försökt att ta med mig så mycket batterier som möjligt så att jag kan fota mycket.
Och om det nu blir dåligt väder när vi är där uppe (vilket jag inte vill att det ska bli) så har jag med mig massor med böcker som jag kan läsa: Hemsöborna, Expert på att rodna och About a Boy.
Kommer nog inte att hinna blogga något imorron bitti och kommer inte att ha tillgång til någon dator i fjällen så skriver nog inte något mer förän jag kommer hem på tisdag. 
Ha de så bra medan jag är borta, Hej då!  

Måste erkänna att de faktiskt är lite för tyst när min storsyster är borta, längtar kanske lite grann efter henne fast hon bara har varit borta i två dagar.

  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress