Gomorron!
Sitter just på mammas jobb och väntar på att bussen till Burträsk ska gå. Har nämligen varit till tandläkaren och dragit åt tandställnigen på morgonen.
Idag är det sista dagen på skolan före sportlovet, så otroligt skönt.
Och imorron far jag och min familj till fjällen. = )
Så ikväll blir det att packa ner alla saker som jag behöver ha med mig till fjällen. 
En sak som jag verkligen inte får glömma hemma är min kära digitalkamera. Fatta så mycket fina naturbilder jag kommer att kunna fota i fjällen. 
Haha kom just på en sak jag  SITTER    ju inte bredvid datorn, jag STÅR  ju. Mamma har nämligen ett sånt här skrivbord som man kan höja om man vill stå bredvid det.

Men nu måste jag gå så att jag inte missar bussen. Jag bloggar mer i kväll när jag kommer hem från skolan.
Ha en bra dag, Hej då!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress