Torsdag
NP i matte, det är vad vi har plågats med idag. Och ja, jag menar verkligen att det var en plåga för vissa uppgifter var så svåra att man nästan inte kunde lösa dom. Men  jag tror ändå att det gick ganska så bra för mig och även om det gick dåligt på det här provet så tror jag att det är minst 2 prov till så då kan man kanske kamma hem lite fler poäng på dom. Har också otroligt ont i kroppen efter step up:en som vi hade på idrotten idag. Våran idrottslärare körde verkligen slut på oss idag så imorgon kan jag nog räkna med att jag kommer att ha träningsverk vilket inte är så skönt. Förövrigt så har det nog inte hänt så mycket.. Ska försöka vara lite mer aktiv med att updatera här på bloggen men just nu så har jag som inte så mycket att skriva om. Men jag ska försöka skärpa mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress